İNTERNET HİZMETİNİZLE İLGİLİ İHTİYACINIZ OLAN BİR ÇOK SORUNUN CEVABI BURADA!

Biden aldığınız internet hizmeti ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz. Cevaplarını bulamadığınız sorular için
0850 480 8087 numaralı Müşteri destek hattımızı arayabilir veya iletişim formunu doldurup bize gönderebilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz size yardımcı olmak için daima hazırdır.

Sık Sorulan Sorular (SSS)

SarıkayaNET İnternet'e abone olmak artık çok kolay! Web Sitemizden Online başvuru yaparak, 0850 480 8087 nolu Sarıkayanet Müşteri Hizmetlerini arayarak abone olabilirsiniz. Şimdi Hemen Başvuru Formu linkine tıklayarak SarıkayaNET'in avantajlı tarifelerine ilk adımı atabilrsiniz. Başvuru Formu

İster adsl isterseniz fiber altyapıya sahip olun, internet kullanmak için telefon hattına hattına ihtiyacınız yoktur. SarıkayaNET'e interneti telefonsuz kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.

Aboneliğiniz aktif hale geldiğinde İnternet hizmetinizi kullanabilmeniz için iletişim numaranıza SMS ile göndilen Kullanıcı adı / Şifre bilgilerinizle modem kurulumunuzu gerçekleştirerek internet hizmetinizi kullanmaya başlayabilirsiniz.

İnternet bağlantınızda sorun varsa lütfen şu kontrolleri yapınız: Modem ışıklarınızı kontrol ediniz. Power, DSL ve Internet ışıklarının hepsinin sabit olarak yeşil renkte yanması gerekmektedir. Eğer hiç bir ışık yanmıyorsa, cihazın elektriğe bağlı olup olmadığını ve açık olduğunu kontrol ediniz. Power ışığı yanıyor fakat DSL ışığı hiç yanmıyor veya yanıp sönüyorsa, kabloların ve splitter'ın doğru şekilde takılıp takılmadığını kontrol ediniz. DSL ışığı sabit yanıyor fakat İnternet ışığı kırmızı yanıyorsa, cihazı bir-kez kapatıp açarak 2-3 dakika bekleyiniz. İnternet ışığınız yeşil yanıyor ancak bilgisayarınızda web sayfası açamıyorsanız, bilgisayarınızın modeme öncelikli olarak kablo ile bağlı olduğundan emin olunuz. Kablo bağlantınızı yaptıktan sonra, kablosuz ayarlarınızı yaparak, bilgisayarınızı ve diğer cihazlarınızı (tablet, laptop, cep telefonu vb) kablosuz olarak modeme bağlayıp internete çıkabilirsiniz. Eğer bağlantı probleminiz devam ediyorsa size SMS olarak iletilen kullanıcı adı ve şifrenizin, modeminizin arayüzüne doğru girildiğinden emin olunuz. Modeminizin kullanım kılavuzu bu konuda size yardımcı olacaktır. Bu adımları yaptığınız halde sorun devam ediyorsa, konu ile ilgili SarıkayaNET Müşteri Hizmetlerinden (0850 480 8087) destek alabilirsiniz.

Hız değişikliği yapmak için 0850 480 8087 no’lu SarıkayaNET Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

SarıkayaNET Müşteri Hizmetlerini (0850 480 8087) dilediğiniz zaman arayarak iptal süreci ile ilgili detaylı bilgileri alabilir veya iptal talebinizi Abone/Hizmet numaranızı, iletişim bilgilerinizi ve imzanızı içerecek şekilde hazırladığınız iptal talep dilekçesini bize göndererek yapabilirsiniz. Dilekçeniz 24 saat içerisinde işleme alınacak ve 7 gün içerisinde iptal işleminiz tamamlanacaktır. Dilekçeniz işleme alındığında ve iptal işleminiz tamamlandığında iletişim numaranızdan SMS ile bilgilendirileceksiniz. Taahhütlü paketlerde kampanyaya dahil olan abonelerin izleyen dönem içerisinde kampanyadan çıkması, hatlarını iptal ettirmesi, hatlarını devretmesi, ilk 6 ay içerisinde dondurması, hatlarını başka operatörlere taşımaları durumunda kampanyadan yararlanma haklarını kaybedeceklerdir. Bu durumlarda abonenin bir sonraki faturasına cayma bedeli yansıtılacaktır. Cayma bedeli 75TL (KDV Dahil) olan aktivasyon ücreti ve varsa sabit fiyat garantisi kapsamında yapılan indirimlerin toplamıdır.

BİZ KİMİZ

HİZMETLER